Αν κάνατε παραγγελία μέσω του καλάθι του skroutz και θέλετε να την επιστρέψετε, θα πρέπει να γίνει μέσω της σελίδας του skroutz που κάνατε την παραγγελία.
Βρείτε την παραγγελία σας στην σελίδα του skroutz και πατήστε το κουμπί “Αντιμετώπισες πρόβλημα;”
Στην συνέχεια επιλέγετε τον λόγο επιστροφής
Επιλέγετε αν θέλετε αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, περιγραφή προβλήματος και μια φωτογραφία του προιόντος
και αν θέλετε να το επιστρέψετε σε κάποιο κατάστημα ACS ή να περάσει η κούριερ απο το σπίτι σας και είστε έτοιμοι.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται από το skroutz.